23 Aralık 2013 Pazartesi

Tahıl unlu ekmek




Herkese merhaba,,,

maalesef uzunca bir zamandır blogumla ilgilenemiyorum ama aklım hep burada:: (
haftasonu yaptığım harika bir ekmek tarifini paylaşmak istedim. önceleri evde ekmek yapmak çok anlamsız gelirdi ya da ekmek yapma makinesi olmadan evde ekmek yapmanın pek mantıklı olmadığını düşünürdüm ama işin aslının öyle olmadığını bir kaç ekmek yapma denemesinden sonra öğrendim..

gerçekten çok basit ve çok lezzetli ekmekler yapabilirsiniz evde..
ben bu ekmekte doğalsanın "tahıl unları karışımı" ununu kullandım. içinde Tam Buğday Unu, Çavdar Unu, Yulaf Unu, Ay çekirdeği içi, Kaba Öğütülmüş Çavdar Unu, Keten Tohumu, Susam, Soya Tanecikleri, Koyu Malt Unu var.


buyurun tarife geçelim, afiyetle yiyelim inşallah: )




3 yorum:

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerıne saglık canım yiyenlere sifa olsun sevgiler..

seolara dedi ki...

Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
http://www.remtamutfak.com

seolara dedi ki...

Harika paylaşımlarınızı ilgi ile takip ediyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.

Cafe Malzemeleri
Endüstriyel Mutfak
Etsiz Çiğ Köfte
Patatesli Börek
Mercimek Köftesi
www.biberdolmasi.com